Sunday, June 21, 2015

אבו מאזן לירדנים: ״אנחנו עם אחד שחי בשתי מדינות״

מאת נעם רותם   By Noam A. Rotem
כך דווח בכתבה במעריב: אבו מאזן בירדן: "אנחנו עם אחד שחי בשתי מדינות" . גם העיתונאית המוערכת מהג׳רוסלם פוסט, שרה הוניג, ציטטה את אבו מאזן באותו ציטוט, בכתבת עומק חשובה: Mahmoud Abbas’s careless candor

ואני אומר - אם הוא יכול להגיד את זה, הגיע הזמן שאנחנו נאמר את זה. זו האמת, ורק עם האמת נוכל לנצח את מסע השקרים כנגדינו. זה הפיתרון היחיד שהוא הוגן, ישים, ואף צודק היסטורית -- ירדן היא מדינה פלסטינית, אין שום סיבה היסטורית או מוסרית לעוד אחת, נקודה

כרגיל המיינסטרים מדיה לא סיקר את הידיעה החשובה הזאת, שמראה את פניה האמיתיות, ואחיזת העיניים של מהי ומיהי התנועה הפלסטינית. כי הם (המיינסטרים מדיה) נעולים בתפיסת עולם, שיש להקים עוד מדינה ערבית (שלא לומר גם מוסלמית וגם קיצונית), ברצועה הקטנה שממערב לירדן, ולרצועת החוף הצרה. 

ולהזכיר שיש  כבר 22 מדינות כאלו, לא דמוקרטיות, לא מעט מהן מתפוררות, רובן כושלות עם תעודות זכויות אדם מתחת לכל ביקורת. ולמי שלא שם לב, הלאומיות הערבית מתה, ואיתה הסיבה לעוד מדינה ערבית, שמפעילה הסתה, שנאה, וטרור כנגד המדינה הדמוקרטית הליברלית היחידה במזרח התיכון.
(מפה של מדינת ירדן, בצבעי הדגל הפלסטיני, כפי שצריך להיות)

להלן הפוסט שלי בדף הפייסבוק של ציפי חוטובלי בנושא לתשומת ליבה, ולינק לטוויט.

אני ממליץ על כתבה יותר רחבה שכתבתי בנושא ירדן הנקרא:
מלך ירדן מתקיף אותנו באו״ם למה אנחנו שותקים!?

Saturday, June 6, 2015

השמאל והמרכז-שמאל בגיבוי המדיה, לא מסוגלים להפנים, שהדבר היחיד שמניע את ה-בי.די.אס., בגיבוי הרשות הפלסטינית, הוא חיסול המדינה היהודית

מאת נעם רותם     By Noam A. Rotem
השמאל ומרכז-שמאל, בגיבוי המדיה, נעולים בתפיסת עולם, שמתעלמת מעובדות, וע״כ הם  לא מסוגלים להפנים שהדבר היחיד שמניע את ה-בי.די.אס. בגיבוי אש״ף והרשות הפלסטינית, הוא חיסול המדינה היהודית.

״הסבב הבא כבר בדרך״ כותב עופר שלח בפוסט שלו בפייסבוק, אך לא בגלל חוסר תהליך מדיני כפי שהוא טוען, אלא בגלל,  שעד שלא יובס הטרור האיסלמיסטי, המונע משנאת יהודים, שנאת מדינת ישראל, שנאת נוצרים, המערב, ערכים דמוקרטים והאחר, הם ימשיכו לנסות לחסל אותנו.
הנ״ל היא תגובה שלי לפוסט של עופר שלח:
https://www.facebook.com/OferYeshAtid/posts/893380460734091
עופר שלח -- או שאתה מנותק מהמציאות, או שבוי בתפיסה אידאולוגית שלא נותנת לעובדות לבלבל אותך. תראה את הברבריות האיסלמיסטית האלימה חסרת הרחמים המשתוללת בכל האיזור. הפלסטינים הם חלק מאותה רקמת תרבותית ג׳הדיסטית.

לך תבלה כמה שעות טובות באתר מבט לתקשורת פלסטינית - ותראה שכל מטרת התנועה הפלסטינית מבוססת על שנאת יהודים וחיסול המדינה היהודית -- את זה אתה לא אומר, ולא מסביר, למרות שזאת האמת ואלו הן העובדות. אתה מתעלם לגמרי מאמנת החמאס שקוראת להריגת כל היהודים.

תראה מה עשו, כשנתנו להם במתנה את כל החממות החקלאיות - הם הרסו אותן, במקום לדאוג לכלכלת התושבים שלהם (וזה היה אש״ף, לאלו שאתה קורא מתונים).

מיליארדי דולרים השקיעה החמאס בכלי נשק, ע״מ לרצוח אזרחים במדינת ישראל, במקום להשקיע ברווחת האזרחים שלהם -- איפה אתה חי? על מי אתה מנסה לעבוד? עם ישראל רואה את המציאות שאתה בוחר לצנזר.

לבסוף בוא תראה את קלואי ולדרי, סטודנטית אפרו-אמריקאית צעירה, שמבינה יותר טוב ממך, מהי האנטישמיות החדשה, ומהי באמת תנועת ה-BDS.



אם אתם מסכימים, נא שתפו, תודה מראש, נעם